? ??????????????Glowing Beach? ????? ?? ???Rating: 4.2 (10 Ratings)??1738 Grabs Today. 16508 Total Grabs.
??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????????????????Dark Woods? ????? ?? ???Rating: 5.0 (3 Ratings)??1578 Grabs Today. 9476 Total Grabs. ??????Preview?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, February 10, 2010

YESTERDAY..

    Semalam hari yang sangat memenatkan bagi aku. Aku tak faham kenapa orang ske berpaling tadah dan tiada sikap bertanggungjawab terhadap tugas yang diberi..xpelar abaikan jer,muingkin xde rezeki aku utk dapat 100 unit amanah saham..=( ak trus smbung kelas cam biase,malas nak pikir..lagipun mama pesan jangan sesekali ponteng kelas..

   Habis kelas dalam pukul 5lebih aku terus balik nilam,sampai t'tidur2 dalam kelas..huhu.. Malam sudah tiba, perut aku pun jadi lapor giler!! lapas mangrib aku ajak wani and scha gi selera anak 'utara'..huhu itu adalah kali kedua aku makan kat tempat tuh selepas meraikan pemergian kak fiza menyambung pengajiannya ke Mesir..huuhu gempakx?! ktowng makan sampai kenyang can ular makan lembu..pastu t'duduk jer..

  T'tiba ada sowg budak kcik(anak tokey) datang and letak a piece of paper beside me, and ad nmbr telefon kat kertas tuh..hehe act aku dah prsan dah bdak tuh, and ak dh agak nih misti dr bdak tkang masak kt dapur..heh ak tgk jer no. tuh pastu ak biarkan jer kt atas meja and make a move to pay the bill..I'm sorry, I'm single but not available..

  Lepas tuh ad discussion ngan group kelas, sekejap jelar..pastu ak ngn scha wat r hobi ktowg, on9..huhu ape lagi bukak rrr....bukak pe?? facebook lar sayang yoi..=p cek pnye cek kt email,ad stu email yang agak mengejutkan ak..ad satu ayat yang m'buat aku rase resah, terkejut, confuse and macam2 lg r..then aku kliklar kt link to that comment, suddenly the comment was not there..(thay's mean owg tuh dah delete blik)..tapi owg tuh xtau yang comment tuh dah masuk email aku..hehe aku xsangka die leh luahkan prsaan cam tuh tp xbrani...huhu tapi aku masih xdapat menerima sesiapa.
 
  Aku hanya setia pada seorang insan yang pernah bertakhta di hati aku. Mintak maaf ye pada owg2 yang cbe memiliki hati ku ini..aku masih setia menanti insan itu..terlalu bnyak kenangan indah yang masih terngiang2 di ruang mindaku..

0 comments: